Sunday, 20 November 2011

PEDAIHH AIH YB ZUL KASI ANWAR AL-JUBURI N THE GENG PANAIH PUNGKOQ !!



Assalamulaikum...

Cabai sebenaqnya kagum dengan YB ZUL walaupun beliau pernah terposong perjuangan Politiknya seketika dulu belia berani keluar dari kepompong kemaksiatan  Pakatan Ronggeng ni belia sudah terhidu sedikit sebanyak bau taik dari PR ni walhal sebelum ni YB balik tidoq letak tangan ataih dai dok pikiaq apa betoi ka Anwar AL juburi ni ..dan Allah Maha besar membuka pintu hati YB bagi membuat keputusan Drastik iaitu meningalkan PakatanRonggeng ni yang diketuai Boih depa Anwar Al Juburi ni....

Persoalanya....

Adakah ini satu pemainan politik YB...??

Jawapan dari Cabai ialah tidak ini bukan permainan politik Yb Zul beliau buat semua ini semata mata bagi menegakkankebenaran dan belia sudah muak dengan pemainan politik bos dia ketika itu....

Dan apa yang menariknya sekarang pihak pembangkang membuat cerita kononya YB Zul mintak 60,000k Untuk melepaskan kerusi Bandar Baru...bak kata YB Zul Apake heeii nya Yob nak lepas bagi Nuaq Juburi tanding kat siti..pada hemat cabai la...nuaq ni kecut teloq kot relevan la dengan kenyataan dia n yang kata Pel*aq dia tak naik padan pun.....
Dan sekarang nuaq dah terdesak menggunakan balaci balaci dia dalam kata baik sikit Anjing2 surahan yang pencen yang telah dijanjikan pelbagai kuasa jika PR menang.....apa sudah jadi ni hangpa spin kot tu spin kot ni balik balik kena kat hangpa balik...la ni cabai nak bagi tau la kat PR dan ketua bangang PR ni si Nuaq takyah la la rekayasa cerita yang bukan bukan sebab cabai rasa budak darjah enam pun boleh pikiaq...atau beza kan yang mana Lubang Po*n atau yang mana Lubang Pungk*Q bukan main redah ja..lagi satu persoalanya kalau dilihat kredibiliti Nuaq dan YB Zul cabai rasa yang terselah kebaikan pribadinya ialah YB ZUL jauh pangang dari api kalau nak dibandingkan dengan Nuaq...suruh BERSUMPAH pun tak mau ..cakap muhong.....menafikan bukti bukti sahih yang bukan dari orang biasa sah kan tetapi pakar pakar bukan sorang tapi 4 orang sudahlah menipu , meliwat , serta mendoggie china doll.....isk sudah sudah la Nuaq bawak bertaubat .....dan baru2 ni timbul isu anak dia pun satu kapai jugak simpan duit juta juta kat israel duit sapa tuh...nantikan lah pembongkaran telus dari bloger bloger,....isk mau benda ni fitnah dah lama dia sama PAPA GOMO , PARPU KARI , MIM , YB ZUL dah tapi x dak teloq x berani....

Isk isk penat aih taip pasai nuaq ni 3 hari 3 malam pun tak abih... tak pa hangpa baca sendiri apa yang di tulis didalam blog YB ZUL hangpa pertimbangkan....hangpa pikiaq sapa yang betoi sapa yang salah ....cabai rasa depa ni dah tertekan 

ni ada petikan sikit dari blog YB zul

Daripada pembongkaran dan pendedahan mengenai fahaman pluralisma yang dianutinya saperti yang terkandung didalam ucapan beliau pada 18.03.2010 di London School of Economics yang menyatakan semua agama sama, kepada perlakuan seks beliau saperti yang didedahkan oleh rakan karibnya Datuk Eskay Abdullah, kepada kes beliau meliwat stafnya sendiri Saiful Bukhari Azlan, kepada terbongkarnya pembohongan beliau mengenai konspirasi 16 Sept 2008 saperti yang didedahkan oleh rakan baik beliau YB Datuk Seri Zahrain Hashim, dan kepada pelbagai pembongkaran dan pendedahan kebenaran makhluk yang disebut oleh Datuk Seri Zahrain sebagai “raksaksa pelbagai wajah!”. 

Begitu terdesaknya Anwar Ibrahim sehingga terpaksa menggunakan khidmat “anjing-anjing pencen” untuk menyerang para pejuang kebenaran dan anti-kebatilan termasuk teman, YB Senator Ezam Mohd. Nor dan lain-lain.


Teman menjawab dengan tegas, "I am a Muslim first, Member of Parliament second. I may not be the best of Muslim, but I will do my utmost best to defend Islam!!! "Teman mengutamakan Islam dahulu, Ahli Parlimen kedua. Teman mungkin bukan Muslim yang terbaik, tetapi teman akan buat yang terbaik untuk Islam!!!.

klik sini untuk bacaan lanjut 

Cabai Uttara: Kasi balun Nuaq ni YB selagi nyawa di kandung badan kami Blogers2 akan support YB dari depan belakang tepi kiri kanan ......mari kita tengtang NUaq and the geng ni....dan kepada anjing anjing pencen dia ni hangpa ni bengap kalau dia dapat kuasa tak dak aih teringin dia nak ambik hangpa dah dia guna kan hangpa demi kepentingan dia ja akai tak dak ka...elok taubat dah kot..... 
<