Tuesday 1 November 2011

PEDAIHHH!!! APA SUDAH JADI DENGAN PAPA GOMO!!

PAPA GOMO
Assalamulaikum....

 Apa Sudah Jadi Bro ( PAPA GOMO)

Cabai terkejut dengan keputusan Papa Gomo untuk berehat sebentar  dari meneruskan perjuangan Politik Blognya....Adakah Gomo telah digunakan oleh pihak tertentu yang mengakibatkan beliau telah membuat keputusan sebegitu rupa...apa yang diluahkan di dalamblog Gomo sebenarnya ada benarnya beliau telah kusut mengikuti perjalanan Politik Negara yang kotor dan sentiasa panas dengan cerita cerita tak sepatutnya......balik balik cerita yang sama...saman la ..jubur la ...sex la.....perjatuh orang nu orang ni la...dan macam macam lagi yang membuatkan Gomo meluat saya amat paham perasaan anda....
Cma apa yang saya takuti sekarang ni Blogers2 pakatan haram akan bertempik sorak kegembiraan dengan pengunduran Gomo...bak kata orang seperti beruk yang bertempik sorak mendaspat belacan begitu juga bloger pakatan haram yang mana menantikan orang orang seperti Gomo berundur dari perjuangan....saya percaya sedikit sebanyak pasti ada perasaan masih sayangkan perjuangan yang telah Gomo perjuangkan bertahun lamanya....Gomo ..walaupun saya baru dalam bidang blog ni...tapi apa yang menyebabkan saya  terjerumus kedalam dunia blog adalah kerana adanya orang seperti anda , MIM , Parpu Kari ...dan lain lain blogers PRO kerajaan ....bagi saya perjuangan media baru ini adalah sangat sangat berkesan bagi menarik pengundi pengundi atas pagar yang selalu ingin mencari kebenaran berkenaan setiap isu isu yang dimainkan.....
Saya minta Gomo dan blogers2 yangf lain teruskan lah perjuangan anda yang masih belum selesai PERSETANKAN pegawai pegawai atasan yang gilakan kuasa ....saya tahu Gomo lebih memahaminya dari saya....teruskan Perjuangan NAda ...kami blogers2 baru sangat menyokong perjuangan ANDA dan kami sangat memerlukan ANDA bagi meneruskan Perjuangan kita yang belum selesai.....Biarlah Bloger Oh Bulan dengan hal Artisnya tapi kami kneal Papa Gomo dengan kelantanganya bersuara ..yang betul katakan betul yang salah katakan salah balun je.......kami tak nak Gomo terjebak dengan dunia artis biarlah bloger OH BULAN dengan Info Artisnya kami mahu GOMO yang dulu yang berjuang habis habisan hingga titisan darah terakhir pegi mampos la orang lain yang hanya pentingkan Kuasa dan RM biarlah mereka terjun dengan labu labunya.....Insyallah....Allahuakbar..Allahuakbar..Allahuakbar

CabaiUTARA : Bukan Takat Orang Utara Orang ESKIMO PUN BACA TAU!!! P MAMPOIH ANWAQ AL JUBURI ....

2 comments:

  1. tq bro as sokongan...emmm payah nak cakap apa pun biarlah Gomo rehat dulu beri mereka yag berjaatanje buat keja. tq b

    ReplyDelete
  2. Gomo nak rehat? rehat la. hari ni je. besok start balik ok? Jangan biarkan blog sunyi hanya kerana secebis kisah pengguris hati. wa tetap sokong lo, bro!

    ReplyDelete