Wednesday 19 October 2011

RAMAS TETEK: ANAK LIM GUAN ENG CUCU LIM KIT SIANG SOGOK RM200 RIBU?


ANAK LIM GUAN ENGG KE MACAM NI???

Tatkala ramai blogger prokerajaan atau blogger jalanan mengeluarkan isu mengenai kejadian kelantangan anak Lim Guan Eng meramas tetek kawan anaknya dan menyogok dengan pemberian wang tunai RM200 ribu.

Berikutan itu, datuknya Lim Kit Siang telah meminta dan merayu Datuk Seri Mohd Najib Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya bloggers pro-UMNO berhenti menulis mengenai isu ini. Menurut Lim Kit Siang, isu ini sangat terpencil dan ini boleh menganggu tumpuan cucunya dalam pelajaran.


Akibat daripada isu ini, dipercayai rakan perempuan yang diramas tetek itu telah disogokkan sejumlah wang tunai RM200 ribu. Bagaimanapun, wang tersebut tidak dibayar langsung oleh Lim Guan Eng mahupun Lim Kit Siang sebaliknya mengarahkan kontraktor yang telah mendapat projek Kerajaan Negeri Pulau Pinang untuk membayarnya.

Apakah rasionalnya budak itu dibayar wang sejumlah itu? Ramai blogger beranggapan tujuannya adalah untuk menutup mulut supaya tidak dibawa ke mahkamah. Sekiranya ini berlaku maka secara langsung akan menyebabkan nama ayah dan datuknya tercemar dan menjejaskan peluangnya dalam PRU-13 akan datang
.
PS: INFO: PAYUDARA (TETEK) adalah anugerah tuhan bukanya joystik Playstation yang boleh di picit picit sesuka hati bangang!! sudah la ia menjadi hak orang yang bernama PEREMPUAN!!

No comments:

Post a Comment