Wednesday 13 February 2013


Video Penasihat Ugama Menteri Besar Selangor Yang Ditangkap Khalwat






Bukan nak mengaibkan si Badrul Amin PKR ni tetapi nak jelaskan kepada rakyat bahawa punca penceraian beliau ini adalah kerana beliau berkahwin untuk kali yang ketiga bersama wanita isteri orang yang ditangkap khalwat bersama beliau di Kuantan pada tahun lalu.

Penafian yang dibuat oleh Badrul Amin PKR yang juga merupakan PENASIHAT UGAMA kepada Menteri Besar Selangor seharusnya diteliti oleh rakyat terutamanya rakyat Selangor sendiri. Bagaimana Menteri Besar Khalid Ibrahim masih lagi berdiam diri dan tidak mengambil sebarang tindakan ke atas Badrul Amin yang telah terbukti ditangkap khalwat pada tahun lepas. Apakah beliau yang dinodai dengan masaalah moral layak untuk terus memegang jawatan PENASIHAT UGAMA MENTERI BESAR SELANGOR?

Masaalah moral adalah penting apatahlagi bila membabitkan jawatan penting dalam kerajaan. Gomo rasa Rakyat Selangor patut tanya Khalid Ibahim mengapa tidak diambil tindakan ke atas Badrul Amin ini ataupun Khalid Ibrahim telah dipegang telornya oleh Badrul Amin tentang skandal Khalid Ibrahim sendiri dengan pembantu beliau?


PS: LAMA DAH KOT X BERBLOG...HAHHAHAHA AKAN KEMBALI DENGAR CERITA PANASSSSSSSS

HIDUP UMNO
HIDUP BN...

ANAK PERLIS MULA BERBICARA TUNGGUUUUUUUU

No comments:

Post a Comment