Tuesday 8 May 2012

Assalamualaikum.....dan salam sejahtera....

setelah sekian lama gua menyepi dari berbelog ni...aku nak start balik la...sbb gua berehat untuk mencari info yang boleh gua gunakan untuk menidakan Cybertrooper haPRak ni.....banyak dah kot depa dok fitnah UMNO/BN ni macam2..Aku terpanggil nak komen la sikit pasal bersih ni  walaupun banyak lagi isu isu panas 2 3 hari ni macam isu askrim....isu si tanggang @ si Tonggeng ...isu ismet ulam raja ....yang ugut nak bunuh abang Polis...tapi segala galanya bermula kerana BeSHIT 3.0 cukuplah aku katakan disini kami rakyat Utara tak berkenan cara hangpa nak rampaih kuasa ...tak jantan....dimana letaknya akal fikiran hangpa puak puak Bershit oii.....tak malu ke ?? selama ni Malaysia ada lah tempat yang AMAN lagi makmur tapi sekarang impact dia....orang dah start mengata...tapi Kerajaan sikit pun tak goyang tetap steady.....hang pa ada? hangpa la yang dok goyang tengok sekarang dah makan diri sendiri.....sapa yang malu...di mulut hangpa zikir Putrajaya putrajaya putrajaya itu ja hangpa tau.....tapi sorry to say la ....takan dapat punya sure hangpa kempunan kan??? Semua nya bermula Si Ambabiga ni...ntah  mana dana yg dia dapat...patutnmya kappa2 yang melayu beragama islam patut tak sokong si laknat ni....kalau betul pun SPR x bersih mungkin dulu tapi sekarang mereka dah telus dengan penambahbaikan yang dilakukan dari masa kesemasa.....itu semua propa ja nak jahanamkan MALAYSIA...bagi menjayakan Pencaturan Politik Pihak Luar....selama aku hidup ...aku bertuah kerana aku telah dibesarkan dengan keadaan yang aman....dimana aku rasa kerajaan banyak berjasa dengan aku itu pendapat individu ya jangan salah tafsir...dari kecik sampai la aku besaq.....kerajaan yang banyak membantu......tak dak plak Unit Amal PASir atau Partik X adil dan telah3 la DAPig nak bantu....tak dak pun.....sedangkn Anjing sekalipun kalau dijaga atau diberimakan ....dia tak tokak tuan....inikan pula Rakyat Malaysia ......yang telah di bantu tapi dok sondoi tuan gak...layaknya hangpa di panggil apa ?? Lu Pikiaq la sendiri....kerajaan bagi ambik....tapi mulut dok pok pek kata itu ini mau kata dah tak mau bantuan kerajaan jangan ambik la .....tayah bergantung dengan kerajaan .....pandai pandai hangpa la .....Mau tang duit kelam mata ....sebenarnya ....masalah ni timbul bila si Anuar tuh cuba nak berkuasa....habis semua Umat Islam telah bergaduh mencaci mengata .....sesama sendiri akibat dari perbezaan politik ditambah lagi dengan minyak yang di simbah oleh Lahanat ni.....so banyak Chuvanis yang tepuk tangan....mereka ni semua Ultra Kiasu,.....kalau tak sedaq aku tak tau la .....cuba jangan dok berdemo macam monyet sangat ....sebelum ni 3.0 ( tak berjaya) lepas ni apa pula 3.1 atau 3.2 atau selagi kerajaan tak tumbang hangpa nak berdemo....itu namanya bukan anak jantan..mengulingkan kerajaan dengan cara pemberontak...sia sia la ....Askar melayu bersengkang mata nak jaga keamanan bagi hangpa tidoq lena malam malam tapi skarang hanpa la masukan ideologi penjajah secara halus nak menjahanamkan Malaysia...jangan pikiaq tak dak gelombang merah atau biru....kami ni jenis ikut undang undang mau tak dak undang2 papoi hangpa 28hb 4 jadi tragedi berdarah nasib la semua bersabar nak dikut kan berpuluh kali ganda penyokong baju merah dan biru tuh blum masuk NGO2 yang lain mau dak lagi tunggang langang KL....aku yang kebetulan turun hari tuh (nak p Putrajaya) tp nak singgah kl tak dapat masuk kl sebab hangpa lah.....la hangpa pikiaq la.....mungkin hangpa tak dijajah secara nyata tapi hangpa akan di jajah secara Maya...tengoklah macam Mesir Syria , Iraq....n banyak lagi mau ka macam tuh....??kalau rasa sayang kat anak cucu..toksah la berdemo2..bersihkan Parti hangpa yang jijik dan kotoq tuh dulu baru cerita pasal nak bersihkan SPR....dah la tuh main fitnah ja...ikut sedap mulut hangpa....tak baik....aku tak kata semua pemimpin BN UMNO ni  baik tapi Majoritinya Baiklah dibanding dengan Pemimpin hangpa yang dok di jamban lah,....dok kangkang lah...dok Bontot lah...dok China Doll la ....tayah aku nak senaraikan lebih panjang hangpa tau .....cuma hangpa dok tegak benang yang basah ja ....cari lah medium yang boleh duduk bersama bukan perang bersama .....sampai nak cetus perang saudara ..tau ka Polis yang hangpa rembat tuh sapa? Orang Melayu yang beragama ISLAM...dan yang rembat tuh sapa .....Orang Melayu beragama ISLAM jugak.....bila Islam tak kuat senang la agama lain take over....apala budak tadika pun reti nak pikiaq...setitis darah orang islam menitik berbaldi baldi vodka depa kedarah nak merayakan hasrat mereka yang hampir tercapai BANGANG betoii!!
Sampai berjumpa lagi dipendedahan berikutnya  :-


P/S : Mood Lepas Geram ......sapa sapa yang tak reti pikiaq....pikiaq la sebelum terlambat sebelum nasi dah jadi bubur.....kuasa dan agama asing dok tunggu masa ja ....semua ni percaturan politik jalan belakang....hangpa sosalah soalah telampau taat kepada ketua dah ni bukan pada Allah.....apa yang ketua hangpa buat dan suruh semua nya betoi..piiiraaahhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment