Thursday 28 July 2011

PEDAIHH!! ADA KUMPULAN PELAMPAU NAK BUAT KACAU DI STADIUM TAPI TAK DAK PUN TAK DAK TELOQ!!! HAKKK PUUU TUIHHH!!!



Seorang India yang malu datuk dan neneknya datang ke Tanah Melayu dahulu dalam keadaan PARIAH yang dibenci dan dihina oleh masyarakat di Tanah Leluhur Benua Keling, cuba menghasut orang ramai yang dianggarkan lebih 80,000 orang di Stadium Bukit Jalil untuk mencetuskan rusuhan.

S.Gobi Krishnan adalah salah seorang daripada anggota panel NIAT yang menentang perkataan PARIAH di dalam novel INTERLOK, membuat hasutan tersebut menerusi TWITTERnya yang turut menyebut nama PapaGomo sebagai ANJING UMNO!

Puak-puak subversif seperti S.Gobi Krishnan sebenarnya menunggu-nunggu orang ramai berkumpul dan sebarang perkumpulan orang ramai dalam jumlah yang sangat besar, menyebabkan subversif seperti S.Gobikrishnan akan TERUJA kerana melihat orang ramai tersebut sebagai kumpulan yang menyokongnya.

Mungkin disebabkan itu jugalah, S.Gobi Krishnan merupakan antara salah seorang yang mendesak pihak berkuasa membebaskan enam orang aktivis PSM yang menjunjung KEDAULATAN Parti Komunis Malaya dan cuba menyebarkan fahaman PKM dalam nada yang lebih lembut memandangkan fahaman komunis di negara ini dipandang sebagai berat serta menentang KDYMM Yang Dipertuan Agong.

Tiada yang menghairankan sekiranya orang yang malu dengan asal-usul datuk nenek yang dibawa masuk ke sini oleh Inggeris untuk membuat hasutan agar huru-hara dicetuskan!!!

Sebabnya, hanya dengan huru-hara, masalah inferiority mereka selaku keturunan yang mereka sangat malu untuk akui itu, dapat dilupakan sejenak!!!

No comments:

Post a Comment