Monday 18 July 2011

SAYA RESPECT KAMU ANIFAH AMAN.... SIKIT PUN PEMIMPIN TAK GOYANG DENGAN BERSHITT


SAYA RESPECT KAMU ANIFAH AMAN....
SIKIT PUN PEMIMPIN TAK GOYANG DENGAN BERSHITT


dah 2 kali menteri luar malaysia, anifah aman berentap dengan para pendemo di london.


dulu dia pernah bagi sedas dua kat para demonstrator ..tak silap aku pasal kes liwat atau apa..aku lupa.


kali ini dia berdepan pulak dengan para demonstrator di london.


korang dengar baik2 macamana cina tu tergagap2 nak balun anifah aman..


ini macam punya menteri/pemimpin aku salute. anifah aman, rais yatim,rahman dahlan,puad zarkashi,chua soi lek (yang gila babi balun dap dalam paper cina) dan lain-lain..


cuma yang aku tak berkenan si saifudin abdullah tu... bila la najib nak kasi settle mamat ni ?
 

No comments:

Post a Comment