Friday 22 July 2011

PEDAIHH!! EPISODE 2 !! BAGAIMANA POLIS MENAGANI BAHARUDIN AHMAD MANGSA KEGANASAN POLIS ??? ADAKAH MEREKA MENEMBAK GAS TEPAT KE ARAH ARWAH??


Di Bawah adalah gambar  Allahyarham Baharudin yang telah mengadap ilahi pada 709 tarikh keramat yang dibangakan oleh geng geng BERshit sampai sangup ingin memakai baju kunin setiap hari sabtu bagi mengigati hari 709 itu adalah BULLSHIT!! kenapa mereka tidak membaca Al-Fatihah setiap hari SABTU isk isk depa ni BANGANG LA!!! MAlAS nak cakap la .......Korang Fikir la  sendiri...!!



Yang Sebenar Benar nya telah meninggal Dunia pada waktu
Demo Haram 9 Julai lalu Arwah Baharuddin Ahmad



Video di atas jelas menunjukkan kepada kita semua inilah pekara yang sebenarnya telah berlaku namun telah direkayasa oleh pakatan pembangkang bagi menghasut rakyat Malaysia.




Ini lah watak utama yang menjalankan Konspirasi kematian pada 9 Julai lalu yang mana Gomo yakin rakyat Malaysia sudah sedar akan penipuan lakonan palsu kematia ini.



Gambar sebenar Arwah Baharuddin yang ketika itu sedang menerima rawatan kecemasa dari pegawai Polis yang bertugas. Gambar diatas ini hanya dikeluarkan oleh satu blogg Pembangkang sahaja iaitu blogg Kerabu Bersuara namun tidak bagi blogg blogg lain.

No comments:

Post a Comment