Wednesday 20 July 2011

PEDAIHHHHH KASI PANAIHHH YE KE? PAPAGOMO DISAMAN ANUAR??

Saya Di Fitnah

Kuala Lumpur - Dato Seri Anwar Ibrahim Penasihat Pakatan Rakyat telah menfailkan saman Fitnah terhadap penulis Blogg Papa Gomo .Com Muhammad Zamrizal untuk menuntut ganti rugi dan injuksi setelah mendakwa di fitnah dalam beberapa siri artikel skandal video seks.

Writ saman tersebut difailkan melalui firma guaman Tetuan Karpal Sing & Co di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur awal pagi tadi..

Dalam pernyataan tuntutan, Anwar Ibrahim berkata, defendan pada April lalu telah menerbitkan artikel berunsur fitnah bertajuk Rakaman Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim, yang dipaparkan pada 4 April lalu.

Defendan kemudiannya terus mengeluarkan artikel berunsur Fitnah ke atas Anwar Ibrahim terus menerus bermula dari bulan April sehingga Julai ini bersama gambar plaintif yang di dalam keadaan mengaibkan. Peguam Karpal Sing yang mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Ogos ini. - Haprak News

Klik Sini
Hua hua hua, Sorry geng jangan marah dengan apa yang Gomo cakap di atas tu kerana ianya adalah satu Rekayasa Hiburan buat mereka yang mungkin mengharapkan ianya adalah Benar benar berlaku.

Gomo dan angkatan Blogger lain pun sebenarnya sedang menunggu bila Anwar Ibrahim nak Saman Blogg Blogg yang mengeluarkan Video Seks nya. kalau Anwar Ibrahim enggan saman Dato Eskay dan 2 yang lain Saman kami pun tidak mengapa.

hasil dari kemenangan Dato Seri utama Rais Yatim yang menang saman RM300 Ribu ke atas Blogger Pakatan Pembangkang Din Binjai membuktikan bahawa Blogger bukanlah kebal dan pada bila bila masa sahaja boleh di saman.

Justeru dari hasil kemenangan Rais Yatim dalam Saman nya ke atas Blogger Pakatan Pembangkang yang menfitnah beliau adalah elok kiranya Dato Seri Anwar Ibrahim turut sama mengambil langkah yang berani sepertimana Rais Yatim dengan menyaman Blogg Blogg Pro Kerajaan yang mengeluarkan Video Seks beliau.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Anwar Ibrahim boleh menyaman kami yang kononya dikatakan oleh beliau dan angkatan pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain bahawa kami ini penyebar FITNAH dan telah menfitnah beliau yang dikaitkan dengan Video Seks China Doll.

Gomo masih menunggu dan akan terus menunggu apa tindakan dari pihak Anwar Ibrahim berhubung pekara ini kerana para penyokong Pakatan Pembangkang beriya iya ingin lihat Blogger BN yang kononya dikatakan menyebarkan Fitnah di saman Anwar Ibrahim.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Buat jentera Cyber Pakatan Pembangkang mohon anda sampaikan artikel ini kepada Dato Seri Anwar Ibrahim. Demi membersihkan namanya yang kononya telah diaibkan adalah lebih elok melakukan tindakan Saman kerana jika pekara ini tidak dilakukan beliau kami akan terus menerus mengeluarkan Video Seks nya berserta gambar Kote nya seperti gambar diatas.


Rakyat Malaysia boleh lihat ini lah kami Blogger Blogger Pro Kerajaan BN yang berani dengan Risiko yang kami ambil. Demi Kebenaran dan Hak Rakyat Malaysia dalam mengetahui kebenarannya kami tuntut Saman dari Anwar Ibrahim.


BILA ANWAR NAK SAMAN???


Psssttt...Bila masuk Court kita bawak China Doll sekali..he he he amacam?



P/S : Omega jangan lupa bawak tau ....bukan yang petaling street punya kasi panasssssssssssss

No comments:

Post a Comment