Thursday 28 July 2011

PEDAIHH!! Mangkuk Hayun dari PKR BERANG DI BALAI POLIS!!! JANGAN SIASAT TANGKAP JE TERUS >>PIEERAHHHH!!

N.Surendran, Naib Presiden PKR, bengang gila apabila dia turut disoalsiasat oleh polis ketika dia mengiringi Fayyad, pengawal peribadi Anwar Ibrahim ketika membuat laporan polis. Dan tanpa disangka-sangka, dia pula yang jadi orang yang disoalsiasat oleh polis.

Sebenarnya si gila itu disoalsiasat berhubung tuduhannya bahawa polis CUBA MEMBUNUH Anwar Ibrahim pada 9 Julai 2011. Sudah tentulah dia bengang dan mengamuk sebab dia fikir, sebagai seorang peguam, dia bebas berkata-kata. Dia fikir, sebagai seorang peguam, dia tidak akan disentuh oleh sebarang undang-undang dan dia bebas untuk bercakap apa-apa sahaja.

Surendran disiasat di bawah Seksyen 505 (b) Kanun Keseksaan kerana didakwa membuat kenyataan yang boleh memudaratkan ketenteraman awam di luar Ibu Pejabat Polis Dang Wangi pada 20 Julai.

Hebat sangat menuduh orang, sekarang tibalah masanya untuk dia pula disoalsiasata. Kita tengok sejauh mana putar belitnya peguam yang seorang ini. Berbanding orang lain, Naib Presiden PKR ini sudah banyak kali mencabar undang-undang negara dan membuat tuduhan sewenang-wenangnya, termasuklah tuduhan kononnya polis merancang hendak membunuh Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment